Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Войнаш Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Войнаш Л. Г. 
Основи бізнесу : Підруч. для студ. коопер. вищ. навч. закл. / Л. Г. Войнаш, О. Ф. Моргун, Н. О. Шутовська; Укоопспілка. - К., 1999. - 215 c. - Бібліогр.: с. 207-215. - укp.

Розкрито організаційні основи бізнесу та його організаційно-правові форми, основи створення підприємства, особливості організації фінансового забезпечення діяльності бізнесових структур. Висвітлено основи функціонування підприємства, принципи формування ділової стратегії, основи ділового управління, а також питання зовнішньоекономічної діяльності підприємств. Проаналізовано комерційне посередництво як складову підприємницького бізнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Войнаш Л. Г. 
Товарознавство непродовольчих товарів : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. Ч. 2 / Л. Г. Войнаш, Л. І. Байдакова, М. М. Діаніч, О. Г. Діаніч, В. П. Медведєв, М. В. Приходько; Укоопспілка. Навч.-метод. центр "Укоопосвіта". - К. : НМЦ "Укоопосвіта", 2004. - 531 c. - укp.

Розглянуто особливості виробництва, класифікації, асортиментної характеристики, споживчих властивостей та якості нетканих матеріалів, текстильних, швейних, трикотажних, килимових, шкіряно-взуттєвих, хутряно-шубних, галантерейних, парфумерно-косметичних товарів, дзеркал і годинників. Охарактеризовано основні промислові матеріали, способи їх обробки та можливі виробничі дефекти. Вперше запропоновано єдині принципи формування торговельного асортименту та контролю якості готової продукції.

Рассмотрены особенности производства, классификации, ассортиментной характеристики, потребительских свойств и качеств нетканых материалов, текстильных, швейных, трикотажных, ковровых, кожно-обувных, мехо-шубных, галантерейных, парфюмерно-косметических товаров, зеркал и часов. Охарактеризованы основные промышленные материалы, способы их обработки и возможные производственные дефекты. Впервые предложены единые принципы формирования торгового ассортимента и контроля качества готовой продукции.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж609 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Войнаш Л. Г. 
Товарознавство непродовольчих товарів : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. Ч. 1 / Л. Г. Войнаш, І. О. Дудла, Д. І. Козьмич, Н. В. Павловська, М. В. Приходько; Укоопспілка. Навч.-метод. центр "Укоопосвіта". - К., 2004. - 436 c. - укp.

Розкрито теоретичні засади та зміст товарознавства. Запропоновано класифікацію полімерних, хімічних побутових, будівельних, культурно-побутових і силікатних товарів, розглянуто їх споживчі властивості. Проаналізовано особливості зберігання та продажу мінеральних добрив і пестицидів, а також виробництва металевих товарів. Охарактеризовано побутові електротовари, зокрема, електронагрівальні прилади, побутові світильники, провідникові й електровстановлювальні вироби.

Раскрыты теоретические основы и содержание товароведения. Предложена классификация полимерных, химических бытовых, строительных, культурно-бытовых и силикатных товаров, рассмотрены их потребительские свойства. Проанализированы особенности хранения и продажи минеральных удобрений и пестицидов, а также производства металлических товаров. Охарактеризованы бытовые электротовары, в частности, электронагревательные приборы, бытовые светильники, проводниковые и электроустановочные изделия.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж609я73-1

Шифр НБУВ: В347970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Войнаш Л. Г. 
Удосконалення управління персоналом: формування кадрової політики в контексті конкурентоспроможності підприємств споживчої кооперації України : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л. Г. Войнаш; ВНЗ Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі". - Полтава, 2012. - 21 c. - укp.

Вирішено актуальне наукове завдання - розробка науково-теоретичних, методичних і прикладних засад удосконалення управління персоналом з урахуванням формування та реалізації кадрової політики в контексті конкурентоспроможності підприємств споживчої кооперації України. Головними завданнями кадрової політики в контексті конкурентоспроможності підприємств споживчої кооперації є: збереження та розвиток кадрового потенціалу кооперативних підприємств, організацій, установ, формування керівника ринкового типу, створення ефективної системи соціального захисту працівників споживчої кооперації, формування мотиваційного механізму до ефективної праці персоналу підприємств. Запропоновано узагальнену схему стратегії кадрової політики в контексті конкурентоспроможності підприємств споживчої кооперації. Розроблено структурно-логічну схему механізму реалізації стратегії кадрової політики в контексті конкурентоспроможності підприємств споживчої кооперації України, що враховує основні етапи її формування та включає алгоритм виконання завдань.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.80-640-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА391009 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського